گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزمن و عوامل آن چیست
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزمن و عوامل آن چیست

گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزمن یک اصطلاح عمومی است و معمولا آن را تکثیر سلولی در موقعیت های مختلف گلومرول نشان می دهد. مقررات مختلف حل علل مختلف گلومرولونفریت مزمن. مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو، عفونت گلومرولونفریت پرولیفراتیو، گلومرولونفریت مویرگی مزانژال اساسا سه نوع این بیماری است. مقاله زیر را علت گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزمن به ترتیب در حال حاضر.

- مزانژال گلومرولونفریت پرولیفراتیو

این بیماری به وسیله تکثیر سلول های مزانژال و ماتریس مزانژال مشخص می شود. عفونت هایی نظیر عفونت های دستگاه تنفسی و عوامل دیگر، از جمله فشار خون بالا، خون و اختلال در عملکرد پلاکت ممکن است همه به علل گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال کمک می کند. عفونت، همیشه به التهاب، که آسیب کلیه ها و ایجاد بسیاری از کمپلکسهای ایمنی ساخت تا در خون منجر شود. مقدار بیش از حد زیادی از کمپلکسهای ایمنی، مانند غلظت IgA، IgM و IgG رسوب در کلیه احتمال زیاد به علت گلومرولونفریت پرولیفراتیو مزانژال. برای درمان این بیماری، حذف کمپلکسهای ایمنی و ترمیم عملکرد کلیه ها آسیب دیده است که از اهمیت حیاتی است.

- حاد منتشر گلومرولونفریت پرولیفراتیو

این بیماری از گسترش سلول های mesangial در بسته نرم افزاری مویرگی و سلول های اندوتلیال را نشان می دهد. این است که معمولا با یک عفونت استرپتوکوکی ایجاد می شود. پیش آگهی بهتر در کودکان نسبت به بزرگسالان. اگر کودکان یک بیماری، به عنوان یک قاعده، آنها می توانید از شر آن به طور کامل دریافت کنید، در حالی که بزرگسالان ممکن است برخی از درمان های دیگر برای درمان بیماریهای خود نیاز دارید.

- گلومرولونفریت مزانژال مویرگی

این است که توسط ضخیم شدن دیواره مویرگی است که توسط تکثیر سلول های mesangial و گسترش ماتریس مزانژال باعث مشخص می شود. زمانی که تغییر سلول های mesangial و اثر ماتریس در دیواره های مویرگی، این بیماری رخ خواهد داد. برخی از درمان های چینی مانند پیوند مغز استخوان درمان می تواند کمک به جلوگیری از پیشرفت بیماری، از طریق تحمل بافت جدید و ترمیم نقص عملکرد کلیه.

این می تواند کمک به درمان مناسب دریافت کنید، برای دانستن علت گلومرولونفریت مزمن پرولیفراتیو و تعیین نوع بیماری خود را. هرگونه سوال در مورد گلومرولونفریت مزمن ممکن است خواسته شود، ترک آن را در فرم زیر.

ایمیل: Asya.yue@mail.ru

واتساپ / وایبر: +86 13292893707

اسکایپ: hospital.kidney

VKontakte می: AsyaYue





:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 23 بهمن 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: